چگونه يک خبرنامه املاک و مستغلات ايجاد کنيم



خبرنامه املاک و مستغلات نوعي خدمات است که مي توانيد با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم و يادآوري تخصص و ارزش خود در صنعت ، به شبکه مشتريان و مخاطبين احتمالي خود ارائه دهيد. اين همچنين يک روش عالي براي دستيابي به هدف است و در عين حال تمرکز خود را حفظ نمي کنيد – زيرا همه ما مي دانيم که تماس غيرضروري راهي مطمئن براي سوزاندن ناخواسته تمام سرقفلي هاي سخت شما است.



برخلاف رسانه هاي اجتماعي ، يک خبرنامه ايميل (يا چاپ) املاک و مستغلات به شما امکان مي دهد مستقيماً با افرادي که منتظر شنيدن خبر شما هستند تماس بگيريد و حتي هنگام ارسال فشار نيازي به آنلاين بودن ندارند. حتي اگر آنها بلافاصله آن را نخوانند ، رومه هايي با اطلاعات ارزشمند اغلب به عنوان مرجع نگهداري يا چاپ مي شوند ، که به شما فرصت بيشتري مي دهد تا خود را در مقابل مخاطبان در حال رشد خود قرار دهيد.


در اينجا نحوه انجام اين کار آمده است:


1? اهداف خود را مشخص کنيد و يک سيستم عامل را انتخاب کنيد


در حالي که مي توانيد هر خبرنامه ايميل املاک و مستغلات را از ابتدا ايجاد کنيد ، با دقت طراحي يک چيدمان و اتصال اطلاعات تا زماني که همه چيز درست شود ، بهتر است با يک سرويس خبرنامه معتبر املاک برويد. آنها الگوها و طرح هاي آماده براي کار و همچنين قابليت هاي اضافي را دارند که به شما امکان مي دهد نرخ باز و تعامل را رديابي کنيد.


بسته به اهداف شما – از جمله سهولت استفاده ، اتوماسيون يا توليد سرب – پلتفرمي که انتخاب مي کنيد بايد برند شما و نحوه تعامل معمول شما با مخاطبان را تقويت کند. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما مملو از خانواده هاي مناطق حومه اي هستند ، احتمالاً خبرنامه املاک و مستغلات نمي خواهيد که متمرکز بر آپارتمان هاي لوکس و زندگي شهري باشد.


گفته شد ، اگر شبکه شما از تعداد زيادي آدرس خيابان تشکيل شده باشد ، ممکن است بخواهيد يک سرويس خبرنامه چاپي و پستي را در نظر بگيريد. ايميل ها ممکن است سريع و آسان باشند ، اما هيچ چيز با قدرت و توجه نامه هاي پست الکترونيکي معمولي مطابقت ندارد. بهترين ارائه دهندگان خبرنامه هر دو کار را انجام مي دهند ، به شما الگويي براي ايميل و پست الکترونيکي مي دهند ، بنابراين قبل از حرکت به جلو ، حتما گزينه هاي خود را بررسي کنيد.


چگونه يک خبرنامه املاک و مستغلات ايجاد کنيم

چگونه يک خبرنامه املاک و مستغلات ايجاد کنيم



2? محتواي خود را جمع آوري کنيد


اگر در حال ارسال خبرنامه املاک و مستغلات هستيد ، بايد حرفي براي گفتن داشته باشيد. در حالي که الگويي ارائه را سريع مي کند ، اگر چيز جالب يا ارزشمندي براي گفتن نداشته باشيد ، خوانندگان را به همان سرعت که آنها را اضافه مي کنيد از دست خواهيد داد. اول و مهمترين ، اين بدان معناست که محتواي شما را با مخاطب خود مطابقت مي دهد ، اما همچنين در مورد آشنايي مخاطب با اطلاعات منحصر به فرد و جذاب است.


اگر مطمئن نيستيد از کجا با خبرنامه املاک خود شروع کنيد ، برخي از ايده هاي محبوب محتوايي است که ما براي مشتريان خود در محتواي خود گنجانده ايم:



  • مشاوره تخصصي

  • دستور العمل ها و نکات مربوط به مالکيت خانه

  • نحوه و محتواي آموزشي

  • اطلاعات فصلي و تعطيلات


مطالب ديگري که به ايجاد يک خبرنامه کمک مي کند عبارتند از:



  • تقويم هاي محلي و رويدادهاي محلي

  • تجزيه و تحليل و اطلاعات بازار محلي محله

  • فيلم هاي املاک


3? الگويي را انتخاب کنيد و محتواي خود را اضافه کنيد


پس از تصميم گيري در مورد محتواي خود و بستر دلخواه ، با در نظر داشتن مخاطبان و نوع محتوايي که به اشتراک مي گذاريد ، گزينه هاي الگوي خود را مرور کنيد. از آنجا که خبرنامه شما ماهانه يا با يک برنامه مشابه ارسال مي شود ، شما مي خواهيد در مارک تجاري خود ثابت قدم باشيد و نگاه کنيد تا مخاطبان شما بتوانند اين اعتماد را با شما جلب کنند حتي اگر به طور فعال با آنها درگير نباشيد.


به طور کلي ، الگوهاي خبرنامه املاک و مستغلات داراي سه فراخوان اصلي هستند: عنوان (بعضي اوقات به عنوان بنر نيز ناميده مي شود) ، عناوين عنوان و محتواي آن. عنوان به عنوان نوعي چتر متحد عمل مي کند ، زمينه را براي تکرار آينده خبرنامه شما ، چه چاپ شده و چه از طريق ايميل ، فراهم مي کند ، در حالي که عنوان ها هر بخش اطلاعاتي را معرفي مي کنند و محتواي متن ادعاهاي هر عنوان را تأييد مي کند.


با جمع آوري مطالب خود در جلو ، مي توانيد خبرنامه املاک و مستغلات خود را با يک جريان طبيعي و جالب که ظاهر فعال را ترغيب مي کند ، ترتيب دهيد.


4- الگو را شخصي سازي کنيد


پس از افزودن محتواي خود ، مي خواهيد الگوي خبرنامه خود را براي تعامل بهتر با مخاطبان و ليست ايميل خود شخصي سازي کنيد. بيشتر سيستم عامل ها اين شرط را آسان مي کنند تا زماني که نام و ايميل و آدرس هاي مرتبط داشته باشيد ، اما ايده اين است که در صورت امکان زمينه هاي خاصي مانند مقدمه “سلام جک” يا “سلام جيل” را در ابتداي خبرنامه پر کنيد.


ممکن است به نظر مي رسد خنده دار يا پنير باشد ، اما اعتراف کنيد – به احتمال زياد چيزي را مي خوانيد که به طور خاص نام شما را بر روي آن صدا مي کند تا چيزي که خطاب به همه و هيچ کس باشد.


راه بهتر


اگر همه اينها سخت به نظر مي رسد ، به اين دليل است. ايجاد يک خبرنامه املاک و مستغلات از صفر کار زيادي است و شامل ايجاد مخاطب ، کار با الگوها و ايجاد محتواي ارزشمند به طور منظم است. براي اکثر ما ، زمان کافي براي گذراندن روز به اندازه کافي وجود ندارد – کجا مي خواهيد زماني را پيدا کنيد که نه تنها مهارت ها را ياد بگيريد ، بلکه ماه به ماه به ايجاد خبرنامه بپردازيد؟


خبر خوب اين است که ما شما را تحت پوشش قرار داده ايم. در خبرنامه هاي آماده ، به شما کمک مي کنيم تا خبرنامه هاي خود را ايجاد و ارسال کنيد ، بنابراين آنها را از در خارج مي کنيد. خدمات اشتراک خبرنامه املاک و مستغلات ما خبرنامه هاي جالب و جذابي را قرار مي دهد که آماده ارسال دقيقاً به دست شما هستند. خبرنامه هاي خود را به دلخواه يا به ميزان دلخواه خود سفارشي کنيد ، و ما بقيه موارد را به عهده خواهيم داشت.


براي درخواست نمونه اينجا را کليک کنيد يا به بسياري از بنگاه هاي معاملات ملکي بپيونديد که از خبرنامه هاي بازاريابي املاک و مستغلات براي کمک به گسترش تجارت خود در املاک و مستغلات استفاده مي کنند.


چگونه يک خبرنامه املاک و مستغلات ايجاد کنيم

، ,مي ,خبرنامه ,کنيد ,املاک ,مستغلات ,املاک و ,و مستغلات ,خود را ,خبرنامه املاک ,مي کند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


خدمات نوین vistatarhg آیلتس ulexapiz فروشگاه اینترنتی فایل naser1 فانوس نور Wayne's site mojedaryabk دانلودستان